Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-10, 00:20   #271
raindew
Medlem

raindew sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
raindew er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av unaturligslank, her.

Siterer Skaldeman løst fra hans kapittel Når svigermor kommer på besøk:
"
Det er forbudt å være grei! Tenk slik: Jeg skal bli kvitt halvparten av overvekten min, ingenting er like viktig. Jeg viker ikke en tomme før jeg er kvitt halvparten av overvekten min. Uansett!

Vi er veloppdragne og spiser det vi ikke bør spise. Mange som forteller meg om hvordan et lite bløtkakestykke ble til en formidabel katastrofe. Det er ikke kakestykket som gjør det, det er kropen og hjernens reaksjon på kakestykket."

Hvorfor må du spise brød og potetet? Det er pappa'n din som har det i grunnkosten sin, ikke du? Hva er det i denne situasjonen som gjør at du velger å vike fra denne livsstilsendringen som er så viktig for deg?

SÅ sant! På jobben på lørdag fikk jeg en ekstra pause siden det var min siste dag der, sjefen disket opp med kaffe og is... Siden hun hadde fikset og styret følte jeg virkelig ikke at jeg kunne si nei. Men jeg burde ha gjort det! Herregud, kan ikke drive og spise bare fordi jeg ikke har hjertet til å si nei.

startvekt 11/7: 77.6kg --- 03/09: 74,6kg (pause) NY startvekt: 07/10: 77.5kg... jeg prøver igjen Min journal
raindew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/ketolyse Svar med sitat