Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-10, 23:04   #12
ketolysebloggen.blogg.no
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2010
ketolysebloggen.blogg.no er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt?

Opprinnelig lagt inn av manne, her.

At det ikke har noe å si på melkemengden er jo så.... men når man bruker fett til forbrenning kan man tilogmed lukte (på svetten) osv at det kommer ut ekle ting... Mange bruker ketolyse som en AVGIFTNING av kroppen...fordi man blir kvitt gammelt grums ut gjennom svette, urin og andre kroppsvesker... og siden morsmelken er laget av DEG og din kropp....

...jeg hadde aldri klart å la et barn drikke noe som faktisk KAN være full av stoffer som kroppen min forsøker å kvitte seg med...

Nå er ikke jeg en overhysterisk person av natur, så dette tar jeg litt med en klype salt. Torkil hadde aldri sagt det var OK å fullamme/amme under ketolysekuren om det virkelig ikke var det. Det er jo ikke akkurat som vi spiser gift, eller noe. Det er jo sunn kost!

Dessuten tar jenta mi puppen helt fint, legger på seg som hun skal, er blid og fornøyd, og viser ingen tegn til missnøye.. Og er hun fornøyd, så ser jeg ingen grunn til å snu nå. Dessuten er hun snart 5 mnd så er ikke så lenge jeg fullammer nå uansett.

Jeg får si som Imse sa; det frigjøres giftstoffer uansett om man går ned når man ammer og hvilken rolle spiller det om man går ned ved å spise sunt eller bare lite og usunt? Imse virker som en meget fornuftig dame

Men ellers tusen takk for infoen, og "advarselen"

ketolysebloggen.blogg.no er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat