Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-10, 22:16   #6
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Jamie Oliver stekepanner på nett?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Har du puttet den i oppvaskmaskinen? Det tar knekken på sånne svarte kjeler og panner i alle fall... *erfaring* Kjøpte meg en ny stekepanne til 5-600,- for over ett år siden, har ikke kjørt den i oppvaskmaskina, vasker bare forsiktig av den med varmt såpevann og kost og den er like fin i dag. Merket er Hackman, men ønsker meg også en mindre en.

Niks - ikke i oppvaskmaskin nei - er nennsomt vasket for hånd! Er kjempeskuffet over at Jamie har gitt navnet sitt til et sånt dårlig produkt... tefal er jo et av de "rimeligere" produsentene. Hadde en lengre prat med jernia-damen som sa hun ikke var så overrasket siden tefal ikke var det beste merket... Synes ikke at belegget skal forsvinne når jeg ikke har brukt stål i det hele tatt... Har hatt to slike panner - og begge var så ødelagte etter et år at all maten brente seg fast - da var det bare å kaste

Nowo-merket er av topp-klassen, og siden jeg steker mat veldig ofte - regner jeg med at denne helstøpte holder mye lengre Da blir jo prisen ikke dyrere heller - om den holder i to år er den omtrent like dyr som Jamie-pannen (som jeg da må kjøpe ny hvert år...)

I tillegg kan jeg ta av håndtaket på nowo-pannen og pakke i ovnen - noe jeg synes er genialt!
(altså jeg pakker ikke HÅNDTAKET i ovnen da... men pannen med innhold )

Sist redigert av Nerthus : 22-08-10 kl 22:17. Årsak: oppklaring av nest siste setning
Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat