Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-10, 22:08   #4
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Jamie Oliver stekepanner på nett?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Har hatt JO panne og er ganske så misfornøyd - etter kun et år med vanlig bruk var belegget nesten borte enda jeg ikke brukte stål -kun plastikk og tre - og maten begynte å brenne seg fast... Anbefaler at du finner et annet merke til den lille pannen din jeg

Har kjøpt meg titanium nowo istedet - koster flesk - men jernia hadde de på kraftige tilbud da jeg handlet. Helstøpt i titanium.

Har du puttet den i oppvaskmaskinen? Det tar knekken på sånne svarte kjeler og panner i alle fall... *erfaring* Kjøpte meg en ny stekepanne til 5-600,- for over ett år siden, har ikke kjørt den i oppvaskmaskina, vasker bare forsiktig av den med varmt såpevann og kost og den er like fin i dag. Merket er Hackman, men ønsker meg også en mindre en.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat