|
Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt?
Opprinnelig lagt inn av ketolysebloggen.blogg.no, her.
Tusen takk for svar 
Hehe, jeg hadde overhode ikke regnet med å gå ned 5-6 kg første uken altså, om noen missforstod meg. Synes bare det var så veldig lite i forhold til alle andre, og bare lurte på om jeg kanskje spiste feil/for lite? Menmen, jeg har gått ned litt og er fornøyd med det
Og nei, jeg har jo ikke såå mye å ta av. Men jeg er veldig lita, så 63 kg er ikke så lite som det kanskje høres ut for noen av dere. 
Og ja, jeg fullammer. Eller, det vil si - jeg gir 1 flaske for dag utenom ved behov. Noen dager blir det 2. Slik har det vært i ett par mnd nå Ketolysekuren har ikke hatt noen innvirkninger på melken min, og Torkil har sagt det er helt OK å gå på ketolysekuren selv om man fullammer.
Mente ikke at du ikke hadde noe å ta av heller Mente bare at du er sannsynligvis ikke 30kg ++ overvektig slik som mange andre som går på denne kuren er.. så tenker man prosentvis så har du kanskje gått ned like mange prosent av kroppsvekten din som det andre har.
Sånn liker i alle fall jeg å tenke er ikke så veldig stor jeg heller.. hverken i bredden eller høyden

|