Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-10, 09:28   #35
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Er sulten, jeg ...

Opprinnelig lagt inn av Candlelight, her.

syns dere ikke at det blir feil at man må stappe i seg masse ekstra tilskudd for å oppnå normal helse? jeg mener det man spiser har 90% med helsa å gjøre,men for meg sier det stopp når jeg må stappe i meg ditt og datt av tilskudd for å klare meg.. mange mener ketolyse er så naturlig, men hvor naturlig er det når man må ta alt av kosttilskudd ved siden av? ikke for å provosere, men har bare lyst å vite litt om meningenen deres

For min del, så har vitaminene jeg tar (ketolysevitaminene) gitt meg en bedre balanse i kroppen enn det jeg hadde før. Det i tillegg til at jeg har et reinere kosthold nå enn før jeg la om til lavkarbo. For min del føler jeg at vitaminene er viktige for å være sikker på at jeg får i meg det jeg trenger. Jeg er kvikkere, mer opplagt enn før.

Torkil skriver bl.anna:

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Energiomsetningen i kroppen involverer over 500 kjente enzymer, som alle må virke optimalt for å gi best forbrenning. Mange av disse trenger mineraler og vitaminer som co-faktorer for best effekt. Normalt vil kroppen skaffe seg disse stoffer fra en variert kost ( kroppen opptar det den trenger fra maten) men på en diett kan noe mangle.
Det er flere enn deg som har gjort erfaringen med manglende vekttap uten tablettene. Samtidig finnes det også noen som har klart et flott vekttap helt uten å ta kosttilskudd på ketolysekuren.
Ketolysetablettene har to hvoedformål, dels å gi kroppen tilsnkudd av nødvendige vitaminer og mineraler OG å redusere risikoen for bivirkninger av dietten ( hjertebank, leggkramper, beinskjørhet etc).
Vennlig hilsen
Torkil

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat