Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-10, 23:58   #201
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Må ha fått i meg noe jeg ikke tåler!!!!!!
Har gått rundt med en voldsomt søtsug i hele dag, og endte opp med å tryne i samboerens ferske brød...... og det med nugati som pålegg!!!!!!
Kjente tendensene allerede i går ettermiddag, søtsug rett etter middag, men ikke på langt nær så framtredende som i dag.
Tror jeg må ha spist noe i kantina til lunch i går eller torsdag som inneholdt myyyyyye stivelse/sukker, for jeg har i to dager vært på jobbreise og ikke hatt anledning til å ta med egen lunch = ikke 100% kontroll.
Torsdag ble det saltkjøtt, flesk og pølse (den var nok ikke lavkarbo nei..), og i går gikk jeg for marinert kyllinglår med salat (spiste ikke skinnet/marinaden).
Jeg mente jeg hadde alt under kontroll, men tydeligvis ikke
Så enden på visa ble mageknipe og kvalme, i tillegg frykter jeg en hodepine/migrene-runde i morgen.
Ikke særlig stolt over meg selv, men spist er spist - nå er det bare å komme seg videre.

Du er blitt utsatt for sukkerterror! Sniksukkerisert!

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat