Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-10, 23:00   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: 3 spørsmål jeg enda ikke har forstått med denne ketolysekuren.. kan noen gi meg s

Opprinnelig lagt inn av ketolysebloggen.blogg.no, her.

Tuusen takk! Ja, ble mye klokere

Bare så jeg har fortstått det rett; Sålenge jeg har utslag på stixen så er jeg i ketose? Og om det ikke er noe forskjell så har jeg "dotte av"?

Og ett spm til! Går det an å f.eks spise en banan f.eks uten å dette av? Eller må man kun spise ketolysemat for å fortsette å være i ketose?

Dersom det er utslag på stiksen så er du i ketose!
Ingen fargeforandring= ikke i ketose

Du kan godt spise en banan og fortsatt være i ketose, men hvorfor skal du spise en banan???

Ikke heng deg så mye opp i denne ketosen. Holder du deg til ca 20 karber i døgnet, er du i ketose og vil gå ned/stabilisere vekten!
Begynner du å leke med mat som ikke hører hjemme/passer til ketolysekuren, blir det bare tull! Da kan du like gjerne velge generell lavkarbo eller Fedon som filosofi!