|
Sv: Kommentarer fra omgivelsene - positivt eller ikke?
Opprinnelig lagt inn av ChristineSixteen, her.
Hvor har DU gått ned 22 kg hen?
Herregud, enkelte tenker tydeligvis ikke før de åpner kjeften! Dusteperson! Gi vedkommende en mental bitchslap!
Dét er faktisk en ting jeg fortsatt prøver å venne meg til. Selv om man har blitt voksen, så finnes det idiotmennesker som kan finne på å bemerke at du er tjukk, det kunne jo skje med ujevne mellomrom, dessverre (jeg har faktisk lappa til en godt voksen mann som sa jeg var feit! Han var dritings, og hadde nettopp blitt kasta ut av et utested og følte vel at han trengte å ta det ut på noen .) Men det skjer jo aldri lenger, så, det må jo bety at det ikke er noe å kommentere nå! Det er litt rart . Men mest fint.
Og en annen morsom ting. Jeg var på fest i går, og mens jeg sto og snakka med ei venninne, og bare var inne på temaet om hvor tjukk jeg var før, så kom det en kamerat midt inn i samtalen, og fikk nok ikke med seg hele sammenhengen, og utbrøt "synes DU at du er overvektig?!", spontant svarte jeg "nei, herregud, selvfølgelig ikke". Se der, der ga jeg meg selv et kompliment også, helt spontant 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|