Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-10, 20:11   #24
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kommentarer fra omgivelsene - positivt eller ikke?

Jeg tror man må gå i seg selv for å forstå mekanismene bak et kompliment. Hvordan gir du selv koplimenter? Er det gjennomtenkt eller spontant? Har det noen som helst kontraindikasjoner? For min del, og det har nok med mine egne opplevelser å gjøre, så gir jeg ikke komplimenter til noen som har gått ned i vekt, med mindre jeg vet at de har hatt et overvektproblem, og bevisst har gått inn for å gå, men komplimenter ellers er jeg kjemperaus med, som at folk er fine på håret, har flotte klær, pent sminkede, stråler litt ekstra etc. Uansett så tror jeg at jevnt de fleste av oss har den uvanen å overtolke noe som i utgangspunktet var ment som noe hyggelig, men jeg synes uansett at man skal likevel ta reaksjonen det gir en på alvor, som TS gjør.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat