|
Sv: Er sulten, jeg ...
Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.
Hei! Det går bra!
Gjem vekta nå. Bort vekk.
Gå inn i journalene og finn Gerd sin (eller andre seniorbrukere). Og stjel masse dags menyer fra hennes begynnelse da det gikk som det suste. Drikk nok vann. Og klar å være streng i hele to uker. Så kan du veie deg. Er du hard i magen så få i deg nok fiber. Og nok vann.
Signerer!
Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.
Er du hard i magen så få i deg nok fiber.
Jeg ville sagt "-få i deg nok fett" , jeg da. Men jo, det er MASSE fiber i rent kjøtt også, og ikke bare i kruskakli og diverse andre kornprodukter. Hvis du ikke er så flink til å spise det feteste kjøttet så prøv å bruke en del smeltet smør/olivenolje på maten. (Da bør du holde deg i nærheten av et toalett, altså... )
Men man må også øve seg på å kjenne forskjelln på "hard i magen" og "ikke noe avføring". Det er to forskjellige ting. På lavkarbo blir det så mye mindre avføring at nybegynnere tror det er noe galt med dem. Men saken er at lavkarbo er så rasjonell næring at det blir ikke så mye avfall. Avføring er jo det som blir igjen etter at kroppen har brukt det den klarer å nyttiggjøre seg, ikke sant? Spiser du ren mat, kjøtt, fisk og grønnsaker, så klarer kroppen å bruke opp nesten alt, fordi alt av dette er næringsrikt. Ikke som med karbo-mat, der 90% av dritten kommer ut igjen...
OHOOOI, nå ble det mye drittprat, gitt...!