Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-10, 08:45   #14
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kommentarer fra omgivelsene - positivt eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg skjønner at noen synes det er ubekvemt med vekt-kommentarer, så jeg prøver å unngå å kommentere så mye selv hos andre. MEN noen blir faktisk også litt såre når de har gått ned mye og freshet seg opp og INGEN sier noe som helst. Da kan man føle seg litt usynlig og bli usikker på om vekttapet/forandringen i det hele tatt synes. Så det er litt vanskelig, det der. .

Jeg er ganske fornærmet faktisk! 16.5 kilo og de eneste som har sagt noe er mamma og kjærsten.
Men det kan jo være litt sånn ekstra usynlig siden jeg har vært gravid og sånn.

Enda verre. Hvis noen får høre at jeg har gått ned 16 kilo, så blir de overrasket

Snakket med en kollega om dette her om dagen, at vi gjerne vil få kommentarer, men når vi får dem så blir vi brydd og vrir oss unna.