Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-10, 18:52   #6
Karikatur
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 46
Karikatur er ny på veien

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Jeg har fullført en uke med pulver og feiret med grillet kylling til middag Altså, en kvart kylling uten noe til, i stedet for den vanlige halve pulverposen.. Men skal prøve å holde meg til pulver igjen framover, var bare så godt å få fyllt magen igjen.

Det går bedre og bedre, og shakingen blir en vane (og jeg sparer masse tid som jeg eller ville brukt til spising), men jeg sliter fortsatt med at jeg blir veldig sulten mellom måltidene. Spiser 6 halve måltider, og er nok skikkelig sulten ca halvveis mellom måltidene. Det hjalp litt å ta olje (tenk det, jeg GLEDER meg til å få ta en skje tran hver dag! )

Men det aller beste da, veide meg i dag etter en uke på pulver, og jeg veier nå 5,4 kg mindre enn da jeg startet! Et par kilo av dette er jo vann som fort kommer tilbake, men likevel, over 3 kg rent fett borte på ei uke!!

Er misunnelig på de som spiser pulver og overhodet ikke er sultne, da, heldiggriser! Mister all motivasjon når jeg blir sulten nok, og så fort jeg har spist, så er jeg klar for å gå på pulver i mange måneder til

Første mål er å komme seg under 80 kg.
Trivselsvekta ligger nok rundt 70 kg.
Karikatur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å begrense karbohydratene Svar med sitat