Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-10, 18:32   #264
unaturligslank
Medlem

unaturligslank sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av sandramor, her.

Tusen hjertelig takk for pekepinner! Ja,jeg har brukt de små, søte tomatene (tåler forøvrig ikke tomat, paprika, sitron, appelsin osv), men skal kutte de helt ut. Konsentrere meg om blomkål og brokkoli i smør heretter. Så, ditt råd er at jeg skal drikke mye vann uavhengig av den teite stixen? :P Har aldri lest om Skalderman. Er det likt ketolyse? =)

Skaldeman (uten r) er en svensk mann som har gått ned veldig mye (fra 145-80) på lavkarbo. Han har gitt ut flere bøker, inkl kokebok. Jeg kjøpte GI-NULL på ark i sta (pocket 139,-) og skal begynne og lese i helgen. Det er egne tråder på skaldeman under kostholdsfilosofier. Han har selv vært aktiv her på forumet, men tror nok ikke han er her lenger.

Prinsippene hans er nok ganske like som ketolysekuren, men enda strengere slik jeg har forstått det. Kan komme med oppdatering etter at jeg har lest boka. Har også hørt at kokeboka er veldig bra, så den skal jeg bestille på nettet

unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat