Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-10, 14:54   #258
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes tråd

Kjempegod tanke å tenke innimellom, at det skjer ting med kroppen vår som vi ikke kan se - men de skjer likevel! Nå kan buksa bare vente, for hvis leveren kan normalisere seg, så er jo det viktigere enn den buksa

I dag har jeg et annet spørsmål til allmenheten her inne;
Hva gjør jeg når stixen blir lysere og lysere? F.eks. i dag spiste jeg på vei til skolen en liiiiten salat med x-tra virgin oliveoil, skinke, ost, litt salatblader og rød paprika. 1 flaske vann.
Kom hjem for litt siden og stekte en omelett av 3 egg, 2 ss fløte, 1 dl ost, 2 små tomater i skiver og 9 skiver bacon til bunns. Sjekka stix nettopp og den er like lys! Blir så redd at jeg skal ha falt helt ut av det her nå.
Men jeg gikk jo amok på jordbær i gårkveld, kan det ha noe med det å gjøre?
Er det fornuftig å steke 2 seibiffer og bacon til middag med smørkokte brokkoli? Må jo ha noen vitaminer også, så grønnsakene er et must.
Noen som ser noe umiddelbart feil?

Ja ,også må jeg nevne at jeg ble bevisst i morges på at jeg drikker for lite! De siste to ukene har jeg drukket aaalt for lite, men føler det blir skummelt å "vanne ut" urinen enda mer - da faller jeg ut av ketose? Eller?

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat