|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Noen som vet hvordan overvinne panikkangst mot å kaste opp? Har slitt med det i snart 30 år (ble låst inn på do av foreldrene mine og fikk ikke komme ut før jeg var ferdig, for det skulle ikke spys i resten av huset), og legen min fatter ikke hvordan jeg klarer å holde igjen, men det gjør jeg - selvom jeg egentlig bare vil bli kvitt ubehaget Nå ble jeg smitta med omgangssyke i går natt - gubben har hatt det i to dager, med ekstrem diarè flere ganger i timen...... Jeg satt i hele går natt på kne foran do'n, men klarte liksom ikke den siste 'kneika'....så roa det seg litt, før det ble ille igjen etter jeg spiste middag - stakk fingeren i halsen flere ganger, men når jeg seriøst begynner å brekke meg, så trekker jeg meg og klarer å stoppe det 
Det er helt stopp i systemet mitt nå, kommer ikke noe hverken foran eller bak, og nå har det samla seg opp siden onsdag kveld, så jeg må bare få ut no......kjenner jeg har feber og er überkvalm, men hvordan klare å få det opp, når jeg får panikk så fort jeg brekker meg?

|