Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-10, 13:40   #9
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lang tid tok/tar det før en slutter å tenke "slanking"?

Ett år stemmer sånn passe bra med meg også Jeg har også lest enormt mye om lavkarbo.
Selv om jeg skal ned ca 12 -15 kg til - har jeg funnet ut hvordan jeg kommer til å spise når jeg ikke "slanker" meg - og jeg har funnet ut hvordan jeg må spise for å gå ned i vekt. For meg er det kun mengden mat som er forskjellig - og det har gjort at jeg faktisk gikk NED en kg i ferien min - uten å tenke slanking - tenkte bare lavkarbo - og spiste når jeg følte for det.
Nå når jeg vet hva jeg må gjøre for å gå ned - er det mindre stress og jeg har det ikke så travelt som jeg hadde det i starten. 9 kg har det blitt og jeg ser dette fungerer kjempefint for meg - slanking eller ikke slanking

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat