Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-10, 11:33   #1
Mercy
Juniormedlem

Mercy sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Vestlandet
Alder: 50
Mercy er på en erverdig vei
Smile

Nye uvaner etter 21 kg ned

Det er helt fantastisk å ha tatt av så mye og fått et nytt liv

Noen av de nye uvanene er at når jeg skal kjøpe klær så tar jeg alltid for stor størrelse. Det er også blitt litt "slitsomt" å handle klær for før så tok jeg det største de hadde, mens nå må klær prøves først

En uvane jeg ikke er så stolt av er at jeg ser på speilbilde mitt i vinduene (hehe), mest for å se at det stemmer, men også for å overbevise meg selv at jeg ikke er like stor som før

Tiden på en handlerunde tar også lenger tid, MÅ jo lese bak på alt

En annen uvane er at jeg kronisk går rundt med vannflaske, liker liksom ikke å drikke vann av glass

Det gjør også ganske vondt å sette seg litt fort på en hard benk, har jo ikke "pute" på rumpa lenger

Jeg merker også at selvtilliten har økt, tør nå å ta igjen eller svare mer ærlig når noe irriterer meg

Har blitt flinkerer til å si takk når noen sier at jeg ser bra ut. Mens noen selvfølgelig mener at nå er det nok, må ikke bli tynnere osv. Foklarer da at jeg spiser masse, men velger vekk de ekle tingene som de putter i seg hehe

Det er sikkert mange flere uvaner som er kommet til siden januar, men dette var nå en god liste.

Må takke for et fantastisk forum som ha hjulpet meg masse i denne prosessen.

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/weRI4Lz/]

Startet med lavkarbo 18/1-10 og nyter livet
Mercy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat