Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-10, 11:07   #6
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lang tid tok/tar det før en slutter å tenke "slanking"?

Tja... det blir litt feil formulering, eller sammenheng, synes jeg. Jeg anså min egen overvekt som et helseproblem først og fremst (i motsetning til noe rent kosmetisk, liksom) og dermed blir vektnedgang - slanking - den nødvendige "behandlingen", uansett hvordan det vris og vendes på. Det er ikke dermed sagt at jeg ikke samtidig har ansett det som livsstilsendring fra starten av - vekttap er jo ikke den eneste positive effekten av å spise LCHF. Det jeg mener å si er vel at livsstilsendringen og slankingen er to forskjellige ting i hodet mitt, bare at det ene lykkeligvis er en naturlig følge av det andre!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat