Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-10, 10:44   #9
Augustina
Seniormedlem

Augustina sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 41
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen normalvektige her?

Jeg vil også egentlig ned fra 59 til 56, er 163 cm høy. Har veid 57 tidligere og mener at rundt 56-57 er idelt for meg. Dessverre ser det ikke ut til at kroppen er enig med meg, hehe. Den vil gjerne ligge på 59 og det har den gjort siden jeg byttet over til lavkarbo også. Har derfor bestemt meg for å bytte ut største delen av kardio med styrke og heller ta bakveien til smalere kropp: altså bytte ut fett med muskler. Lurer på i den forbindelse å ligge lavt på karbene i uka og ha lørdager som moderat oppkarbing (kjent i treningsverden). Ikke vil fråtsing i godisskåla, men havregrøt/grov pasta/quinoa/bulgur/grovt brød/etc. Er enda ikke sikker på dette, men hører mange gjør det med stor bravur (mister mye fett, får mye muskler). Her inne er det nok mer kjent som the metabolic diet.

Kast vekta, på med styrketrening, frem med målebåndet = veien til en strammere kropp Håper jeg for min del, hehe.

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat