Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-10, 10:34   #3
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lang tid tok/tar det før en slutter å tenke "slanking"?

Jeg har vel i størst mulig grad prøvd å ikke bruke slanke-ordet, litt fordi jeg la om kostholdet først og fremst pga helsa. Da blir slanking bare en liten del av det hele. Jeg arresterer også folk som ytrer ting som at jeg har slanka meg, nå er jeg vel ferdigslanket etc. Jeg har fortsatt ca 8 kg overvekt, og er veldig realistisk i forhold til det å komme meg lengst mulig unna helseproblemene som overvekten førte med seg, men tenker i grunn ikke så mye på det som slanking, selv om det selvfølgelig har hatt noe å si for hvordan jeg ser meg selv i tillegg til det med helsa, nå som jeg har gått ned godt over tjue kg! .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat