Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-10, 10:26   #1
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Hvor lang tid tok/tar det før en slutter å tenke "slanking"?

Legger merke til, og husker også godt fra da jeg selv startet med eurodietten første gang, at ordene slanking, ferdig slanket og lingnende stadig er i bruk.
Så nå lurer jeg på;

Hvor lang tid bruker en på å innse at dette ikke er slanking men en omlegging av kostholdet?

For meg tok det ca 1 år og myyyyye lesing, prøving og feiling i perioden 2006/2007.
Men da var også konklusjonen at kun en permanent kostomlegging var løsningen, selv om en i kortere perioder legger inn større begrensninger for å få vektreduksjon.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat