Tråd: Skolemelk
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-10, 06:15   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Skolemelk

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Min skolejente får lettmelk ja. Sjokolademelk tilbys heldigvis ikke, og hadde det gjort det hadde hun ikke fått det, enkelt og greit.

Jeg synes det er helt FJERNT at ikke helmelk tilbys. Mulig det er fordi folk tror man dør av en slurk og at man derfor ikke ville valgt det, men jeg savner virkelig å kunne velge helmelk som skolemelk til eldste. Jeg mener melk som drikke egentlig er unødvendig, men hele klassen har melk og da synes jeg godt hun kan slippe å være den eneste som ikke får, så lenge hun tåler og liker det.

Helmelk er ikke anbefalt som drikke tilskolematen iflg. ernæringsrådet. Stod i brevet vesla hadde med hjem. Men de har da erstattet helmelken med sjokolademelk. *dustete*

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat