Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-10, 23:12   #83
Natemora
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finmark
Natemora er på en erverdig vei

Sv: Flere nye på Skaldemann?

Hei alle sammen!
Jeg er ny her på fornumet jeg også. For to år siden leste jeg boka til skaldemann, veide da 112 kg noe som er mye for meg som er 159 høy... etter og ha prøvd utallige slanke opplegg før dette tenkte jeg at dette er vel noe jeg også kan klare. Så nå har jeg fulgt kostholds rådene i 2 år og er nå nede i 69 kilo har ikke vært under 70 kg siden 1998! Deilig!!
Målet mitt er 60 kg, men uansett hvor iherdig jeg er kommer jeg ikke lenger ned... Har nemlig stått på dette platået siden januar...

Da tenkte jeg at jeg skulle melde meg inn her for og få litt insirasjon på veien ned til målet mitt.. Leser her om legg kramper og diverse.. ja hadde alt det der når jeg begynte det var direkte ubehagelig en tid, Men jeg sto han av og har aldri tidligere vært så frisk som jeg er nå. Astmaen som jeg har hatt siden jeg var barn er også borte!! Etter og ha vært et par måneder på dette kostholdet gikk jeg til lege for og få tatt noen blodprøver.... Legen ble VELDIG bekymra for kolesterolet mitt var på 10.3 så jeg ble satt på sterke kolesterol senkende medisiner (som jeg ikke tokK ) etter og ha lest hva Skaldemann sier om kolesterol tenkte jeg at jeg venter og ser han av Nå etter 2 år har jeg helt utmerkede kolesterol verdier.

Så til dere som nettopp har startet reisen mot et lettere liv! Lykke til!!!!

Dette er veien å gå, jeg vet i allefall at jeg ikke skal gå tilbake til et liv med karbohydrater.. Virkelig deilig og få leve og være frisk!! dette anbefaler jeg alle og prøve det er verd det!

Natemora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann Svar med sitat