Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-04, 11:32   #230
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Er det min tur igjen da? Ingen flere som melder seg på? Vi får hvertfall gi Anne muligheten.

Jeg har en seksåring. Og jeg har litt problemer med å kontrollere meg fordi jeg blir eksteremt fort og veldig stresset - har blitt noe bedre, men 6åringen takler jeg dårlig. Hun er noe av det nydeligste og goeste jeg vet om, så snill og flink, noen ganger veldig veslevoksen, omsorsfull mot lillesøster, selvstendig og modig. Men innimellom så innmari kverulerende, så sein og trassig. En skikkelig prøvelse for meg og mitt uberegnelige temperament. Hun hoppet over de første trass periodene. Jeg håper ikke hun har spart kruttet, kan bli skikkelig morro om 6 år. Det er virkelig om å gjøre at jeg selv kommer i hormonell balanse til da.