Tråd: Skolemelk
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-10, 21:57   #5
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Skolemelk

Ja, Storebror får melk, her er det kun lettmelk å velge på. Heldigvis ikke noe sjokomelkgreier. Skal de ha sjokomelk kan de heller ha med litt i en boks nå og da og ikke hver eneste dag.'

Det er dog kjempelett å bestemmer FØR man får barn at: mine barn skal ikke få ditt eller datt, men har du opplevd skikkelig småspiste eller ikke-spisende, så kan det hende du tenker anderledes.. Vi har barn i begge kategorier.. De to på 5 og 7 år kan gå gjenneom hele dager( flere dager i uka) og kun ha spist 1brødskive, noen cherrytomater, en fiskebit på 50g, 3 dusker brokkoli og en neve grov pasta... Men sjokomelk får de ikke hver dag, men jeg kan hilse og si jeg har svelget noen kameler på veien som mamma!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat