Opprinnelig lagt inn av Kitt, her. Nå fikk jeg beskjed om å ikke gi han V&H på aldri så lenge, selv om det bare er kylling mine får! Jaja, det ligger trygt i fryseren til Neros mage er klar!
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Nå fikk jeg beskjed om å ikke gi han V&H på aldri så lenge, selv om det bare er kylling mine får! Jaja, det ligger trygt i fryseren til Neros mage er klar!
En liten oppdatering bare: Nero ble ikke bra og tilslutt sto det om timer. Han var så tynn og vekten gikk bare nedover. Det ble oppdaget at han hadde en kraftig tarmbetennelse og etter å ha konsultert veterinærer over hele verden, ble han satt på gigantiske doser Prednisolon! 3x max dose i Norge, faktisk! Etter 2 dager beholdt han maten, fikk langsomt tilbake glimtet i øyet og er i dag helt frisk!!! Han har lagt på seg ca halvparten av det han gikk ned. Et par kilo til, så skal jeg finne råfòret frem fra fryseren. Han blir nemlig utrolig dårlig i magen til å begynne med, nesten utansett mengde råfòr (og fòrendringer generelt), så her snakker vi oppstart med en teskje eller to! Besteste voffisen til mamma'n sin!