Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-10, 15:10   #104
Marjatta
Nytt Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Marjatta er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Jeg er ny i dag og har tenkt å følge denne tråden. Lavkarbo.no er så stor at det tar litt tid å finne ut av hvordan orientere seg.
Jeg blir motivert av å se at flere tidligere har klart å gå ned over 20 kilo på denne måten. Det går altså an.
I fjor leste jeg boka Bedre uten brød og Skaldemans Spis deg ned i vekt. Deretter startet jeg og min mann egg-og-bacon-festen. Tror dietten er veldig effektiv for de som er mest overvektige. Selv er jeg senioren i dette forumet - 64 år. Da sitter kiloene hardt skal jeg fortelle dere!

På et år gikk jeg bare ned ca 3 kilo (må innrømme at jeg er veldig glad i is). Men det positive var at jeg ble kvitt mange plager! Et hissig eksem forsvant, diffuse smerter i kroppen er borte, jeg sover bedre om natten, for ikke å snakke om at humøret er stabilt og kroppen føles sterkere.

Vi gikk også til lege etter en stund og fikk tatt en masse blodprøver forsikkerhets skyld og alt var i den skjønneste orden. Så jeg tror på dette her!

Lykke til alle sammen.

Marjatta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/Dahlquist Svar med sitat