Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-10, 10:02   #56
BitTorres
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Er mann, men mest enig med de siste damene her, Carisma for eksempel.

Det denne fyren har gjort, med vitende og vilje, er jo å tråkke over streken, så det er jo han som bærer byrden her. Men hvert forhold er jo dynamisk, det utvikler seg over tid, noen ting er vonde, andre gode. Og alle forhold må jo finne sine grenser og regler.
Det er greit om noen hadde flørta med min samboer, men hadde han prøvd seg på mer fysiske ting, ville han hatt et akutt behov for flyambulanse. Det er visse grenser som henger sammen med de verdiene vi skaper. Alle mennesker har forskjellige verdier, og det kan se ut som om mannen i dette forholdet er i behov for å endre sine verdier?
Jeg kan tilgi om en jeg er glad i gjør en feil i "fylla" og havner i gal seng. Men ikke om samme feil blir gjort i edru tilstand. Men her er det jo snakk om følsesmessig utroskap, og det er for meg langt verre. Er helt uenig med Ignite, som jeg synes forfekter veldig tradisjonelle "mannlige" verdier.

Nå er jo også jeg helt ute av takt med de verdiene, jeg går aldri på pub, er aldri ute med gutta (har ikke behovet) og liker ikke motorer

Men synes trådstarter takler dette på en bra måte, hun tenker faktisk rasjonelt inne i dette føleseskaoset som oppstår når sånt skjer. Alt kortslutter jo inne i deg når du oppdager sånt, så all ære til deg for å ta tak på måten du har gjort deg på - og ja - jeg synes det er greit at fyren din får en overvåker på denne turen. Har han brutt tiliten på måten han har gjort - hva annet kan han forvente? Om han synes du bryter tiliten på den måten, så står dere jo likt, og du ville jo ikke hatt behovet for det om ikke han hadde startet med tullet?

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat