Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-10, 19:15   #24
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Re: Noen lavkarboklinikker/leger i Oslo som anbefales?

Opprinnelig lagt inn av Augustina, her.

Oi, 1000 kroner i uka er jo svindyrt for mitt budsjett. Vi er to i husstanden og bruker 4-5000 på mat og generelle husartikler i måneden, så det hadde ikke gått etter min lommebok. Samt at jeg prøver å komme meg unna lavkalori, har vært på GR-kjøret i alt for mange år, fikk nesten spiseforstyrrelse av det. Så, jeg tror ikke spis-deg-slank passer for meg dessverre. Da velger jeg heller å ha 2-3 kilo ekstra på kroppen.

Kjøp boka istedet og lag maten selv På spis-deg-slank sidene finner du også oversikt over alle måltidene om du trenger litt tips og inspirasjon
Du kan ikke sammenlikne spis-deg-slank med andre lavkcalori-dietter - det er bare mindre porsjoner 5 ganger om dagen. Finnes ikke sulten i det hele tatt slik som med feks GR. Du finner nok uansett utav det som passer deg best - nå har du ihvertfall fått MITT forslag Lykke til!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat