|
Sv: Julistarternes tråd
Hått dæmn!!!
Da jeg og gubben var ei uke i Karlstad i midten av juli, kjøpte jeg noen "kinaklær" i et markedstelt. Tre topper og ei lett bukse til den nette sum av 150 kr.
Toppene fikk jeg på, og en av dem var til og med av slik fasong at den passet bra.
Buksa, derimot.. Det STO jo XXL i den, men jeg tenkte ikke på at str XXL produsert for små kinesere er langt fra den XXL jeg er vant til. Skuffelsen var stor da vi kom opp på hotellrommet, og buksa bråstoppet rett over knære.. 
Idag har jeg vært en tur i klesskapet mitt. Det er et overfylt walk-in closet. Jeg tenkte jeg fikk sortere litt klær nå, typ kaste sånt som er blitt for stort og kanskje plukke frem noen klær i mindre str. Jeg fant nevnte bukse på øverste hylle, tok i den, og tenkte at jeg kanskje kunne gi den til naboen like så greit.
Men inni meg bor en skikkelig jack-ass. Jeg måtte jo selvfølgelig prøve pygmebuksa en gang til, bare for å være sikker.
Guess what! Den gikk på!!! Det krevde riktignok litt lirking over mine bredeste deler, men buksa sitter løst og fint på slik den skal likevel (Bukse som skal være løs og vid hele veien)  
Me so happy!

|