Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-10, 10:30   #17
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det flere enn meg som ikke teller carbs?

Dr Phil sier "virker dette for deg".
TS sier også at h*n er ekstremt fysen på karbs, hvilket forteller meg at noen små justeringer kunne være på sin plass? Denne listen er fin. Den gjelder Atkins induksjon og er en liste over ting som nesten ikke inneholder karbs. Da slipper man å telle disse, kjempelurt! I tillegg kan man da legge til litt av matvarer under 5kh/100g om man ønsker å være i ketose, og en del om man ønsker en lavkarbodiett som er utenfor ketosen. Og så kan det være greit å vite at det er litt vondt å ligge og vake inn og ut av ketolysen. Da blir det lett tåkete i hue og vondt i beina. Så jeg vil anbefale enten eller, spise rundt 100kh/dag eller under 70. Og så er det jo greit om det som funker for deg faktisk gir vekttap da!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat