Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-10, 08:38   #13
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade - igjen...

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Kanskje et dumt spørsmål, men hva med å glemme hele greia med sjokolade å benytte kuren til å bli kvitt "avhengigheten" ???
Bare en tanke fra min side.
De fleste sukkerfrie sjokolader gir diarre og mageknip og smaker ikke fullgodt heller.
Vennlig Hilsen
Torkil

Dette er nok de fleste her helt enig i også, at man bør kutte ut suget med noe annet, jeg er veldig enig.

Men jeg er nok ikke den eneste som har sprukket av helt tåpelig ting. Type jeg sitter der mett og fornøyd, inne i en periode hvor jeg synes alt fungerer helt fint, ikke lyst på noe søtt, kornvarerer eller noe, men alikevel kan jeg finne på å ta meg et stykke kake i selskap uten at jeg selv vet hvorfor og der kan en bit med kake laget på sukkerfri sjokolade redde meg fra 3kg vann på kroppen( ja jeg reagerer noe enormt på bare en liten bit kake med mel). Det sagt bør man også være forsiktig med kaker med sukkerfri sjokolade fordi det kan som kjent gi magebesvær av div. slag

Ellers synes jeg den sjokoladen fra sukkerfritt smaker så ille at jeg heller tar en rute med 10g 86% sjokolade og lar de 2grammene med karber bare være, bedre enn vond sjokolade.
,

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat