Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-10, 07:50   #13
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Har dere drøftet ketolysekuren med lege før dere startet?

Det var faktisk legen min som først sa jeg burde kutte ned sukker og stivelse i kosten da det viste seg at jeg var insulinresistent, så ja, legen min vet om det, selv om han ikke akkurat synes ketogent kosthold er noen høydare, så stoler han på meg .

Du høres forresten ut til å ha omtrent akkurat samme kroppsfasong som meg (bortsett fra at jeg startet med en overrvekt på drøyt tredve kg), det er nok dessverre vi som i utgangspunktet har lettest for å få insulinresistens og andre sjarmerende livsstilssykdommer, ettersom det ikke kreves fullt så mye overvekt for å få for mye fett rundt mage/midje, og dermed de indre organene etc ... Så du har gjort et bra valg for helsa di! .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat