|
Sv: Auguststarternes tråd
Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.
Hei,
Ikke akkurat usunt men litt skjevfordeling på hva du bør bruke kh kvota di på. Kh kvota skal i hovedsak komme fra grønnsaker som vokser over jorda (minus mais) samt litt løk og noe meieriprodukter. Skyr tar litt for mye av kh kvota på ketolysekuren. …og hvor er fettet, mager salami…??? Ingen lettprukter på ketolysekuren. Husk at bladsalater og agurk inneholder veldig lite næring, vær flink med å variere med grønnsakene. Ha gjerne en dæsj med fløte når du lager omelett/eggerøre og gjerne noe grønnsaker. Jordbær i begrensede mengder med fløte er ok en gang i blandt på ketolyse.
Oppsumering dagens meny: alltfor lite grønnsaker for mye av kh kvota de går med til både skyr og jorbær m/følte og alltfor lite fett.
Jeg bruker mager salami, for det er uten karber, dessuten synes jeg den maker bedre, men skal bytte når denne pakken er tom. For lite fett? jeg føler jeg får for mye jeg.. Å den skyr tingen er jeg enig med, men det ble en liten "nødlunsj" for jeg var på skolen lengre enn jeg trudde, så jeg mener på at skyr var det eneste jeg kunne kjøpe på butikken så jeg kan ha på kuren så ikke trenger matlagning.