|
Sv: Auguststarternes tråd
Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.
Føler meg så usikker på om jeg egentlig følger kuren nå.. Jeg holder karbogrensen, men føler jeg spiser for usunnt alikevell.. Frokosten idag ble eggerøre av to egg, me to skiver mager salami (0 karberoppi) Til lunsj ble det en skyr (6,6 karber) og en pepsimax, middag ble to hamburgere med ost på og rundt 150 gram agurk og litt sopp.(hamburger uten brød vell å merke) og til dessert ble det 50 gram jordbær og 80 gram fløte. Er dette etter kuren? eller blir det for "usunnt"?
Hei,
Ikke akkurat usunt men litt skjevfordeling på hva du bør bruke kh kvota di på. Kh kvota skal i hovedsak komme fra grønnsaker som vokser over jorda (minus mais) samt litt løk og noe meieriprodukter. Skyr tar litt for mye av kh kvota på ketolysekuren. …og hvor er fettet, mager salami…??? Ingen lettprukter på ketolysekuren. Husk at bladsalater og agurk inneholder veldig lite næring, vær flink med å variere med grønnsakene. Ha gjerne en dæsj med fløte når du lager omelett/eggerøre og gjerne noe grønnsaker. Jordbær i begrensede mengder med fløte er ok en gang i blandt på ketolyse.
Oppsumering dagens meny: alltfor lite grønnsaker for mye av kh kvota de går med til både skyr og jorbær m/følte og alltfor lite fett.
|