Tråd: Middagshjelp
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-10, 16:19   #3
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Middagshjelp

Herlig, så da kan jeg kanskje lage eggesmør til fisken i kveld Har kokt brokkoli i bare smør, det blir veldig greit. Tenkte koke blomkål med litt vann og masse smør, få litt variasjon fra den grønne brokkolien (blir jo litt lei av den).
Men er det greit å spise salat innimellom? Blir jo ganske fort mett, tror ikke jeg får i meg et hekto engang før det sier stopp altså

Hadde en grusom erfaring i går igjen, denne gangen med Hatting-rundstykker (husker selvfølgelig ikke hva rundtstykkene het), men bestod av gresskarkjerner og surdeig, 2,5 karb per rundstykke. Varmet opp to stykk og hadde salami og majones på. Ved siste halve rundstykke måtte jeg gå å brekke meg, trodde virkelig alt skulle i retur. Kroppen min synes nok det ble for mektig og volummessig litt for mye mat - logisk? Uansett, et rundstykke av den typen var veldig godt - spesielt på en kveld med storm ute

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat