Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-10, 16:07   #11
unaturligslank
Medlem

unaturligslank sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: Spiser jeg rett?

Noen sier en kan drikke fun light, andre sier en ikke kan gjøre det. Jeg har samme dilemmaet med pepsi max. For noen kan det kunstige søtningsmiddelet være en partystopper. Andre går ned likevel. Også er jo spørsmålet, selv om man går ned, kan man gå ned fortere uten?

Det er nok best å være på den sikre siden og holde seg unna kunstig søtning så mye en kan. Tror årsaken ligger i at kunstig søtning likevel kan forårsake en blodsukkerstigning og frigjøring av insulin, MEN dette er bare noe jeg mener å ha lest et sted, sikkert andre her som vet mye mer om dette enn meg.

"Desverre" har folk ulike meninger, skulle gjerne sett at det var noen flere fasitsvar, men du må bare finne ut hva som er riktig for deg, og hvilke meninger du kan stå bak.

Ang drikke prøver jeg selv å få i meg min 3 imsdalflasker (7dl) pr dag, det er ikke noe problem så lenge jeg ikke drikker andre ting i tillegg. Som regel drikker jeg mer. Ha gjerne noan av disse flaskene som du bytter på å fylle og sette i kjøleskapet så har du alltid kaldt vann tilgjengelig. Og ha alltid vannflasken med deg hvor enn du går, du vet aldri når du blir tørst

unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat