Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-10, 15:49   #32
Pangolina
Medlem

Pangolina sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Pangolina er på en erverdig vei

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Jeg hører hva du har å si og ja du er reflektert, men jeg tror våre situasjoner er litt forskjellige.

Jeg og typen har det utrolig bra, ikke noe kjefting og smelling og surheter som venter på noen av oss når vi kommer hjem. Klart det kan bli småkrangel innimellom, men det er jo helt naturlig.

Dette er heller ikke en eks og kommunikasjonen er jo ikke begrenset til chat eller mail, men en dame han har ofte truffet når jeg ikke er tilstedet (hun tilhører en vennegjeng han besøker noen ganger) og som han skal treffe igjen om en måned eller 2. Og det var ikke bare komplimenter og smiley det gikk i, men det at de "likte hverander godt, og at det var bra de ikke bodde nærmere hverandre for da hadde det kanskje skjedd noe" og så gikk det over i hva de hadde gjort med hverandre i senga.

Jeg er helt for at man skal få flørte med andre. Det er jo gøy! Så lenge man vet hvor grensen går. Dette gikk over grensen!

Og det der med damer som kler seg opp for å få oppmerksomhet. Det er nå så...men husk at dette er lavkarbo...jeg er ikke akkurat verdens fineste dame som liker å kle seg opp og vise seg frem. Ikke enda i allefall

Pangolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat