Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-10, 12:36   #1
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Nybegynnerspørsmål

Hei! Jeg starter på ED i midten av september. Skal gå på et foreløbig opplegg nå. Har hatt 1. konsultasjon med DR. Hetland i Bergen. Fikk ikke spurt om alt jeg ville, kanskje noen her vet svar?

- alt skulle bakes, ikke stekes... ikke praktisk synes jeg, hvis man vil steke er det da greit med ekte smør eller rapsolje(kaldpresset som er laget for steking ifølge flasken)??

-kan man bytte om rekkefølgen på måltidene tror dere-av og til?? Jobber til ulike tider på ulike steder, har EN type vakt hvor det å ha middagsrester til lunsj ikke går, kan jeg da ta kveldsmaten til lunsj??

- har dere alltid olje/hjemmelaget dressing på grønnsakene/salatene, fikk inntrykk av at man måtte det.???

Blir glad for svar fra dere som har prøvd ED en stund

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat