Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-10, 11:38   #1605
camryn
Medlem

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
camryn er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

Velkommen hit camryn
Ser du går fra ketolyse til eurodiet Er det legen din som har bestemt dette i og med at motivasjonen ikke er helt på topp? Håper det tar seg opp når du er begynt dietten og ser kiloene forsvinne .. det er uvirkelig men helt fantastisk! Samtidig får man masse energi, er alltid mett (men det har du vel kanskje også vært på ketolyse?) - denne dietten har for meg endret livskvaliteten drastisk til det bedre

Det er endel utlegg i begynnelsen ja .. sliter litt der jeg også. Men når jeg får så mye positivt tilbake, så velger jeg å se på det som en investering i helsen min Ett måltid koster 27 kr. - og med litt grønnsaker til kr. 30-35,-, da er ikke maten så dyr likevel
Varene mine har alltid kommet 3 dager etter bestilling, så du har dem kanskje i midten av uken?

Takk for det tuddelu!

Eg har gått på ketolyse i 9mnd snart, og har gått ned 15-16kg. Er ein del meir igjen å ta av. Tok nokre blodprøver hjå fastlege tidligare i år, og var ikkje heilt fornøgd med alle resultat så eg gikk på lindbergklinikken og fekk litt oppfølging der. Hadde egentlig bestemt meg for å fortsette på ketolyse, trivast veldig godt med det, men legen ønska litt meir fortgang i vektreduksjonen så eg stod der plutselig med ein rekvisisjon. Uansett, eg er overbevist om at det vil fungere, nedgangen vil no berre skje på ein litt annerledes, raskare(?) og dyrare måte enn planlagt.

Kanskje eg får dei i morgon?

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat