Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-10, 10:40   #68
MamaMariposa
Juniormedlem

MamaMariposa sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: i Bergen...
MamaMariposa er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Må kanskje introdusere meg selv litt og...
Jeg er en 33 år gammel jente som bor i Bergen. Er mamma til en sta søt liten prinsesse på 4 år, og nettopp blitt samboer med en fantastisk mann som har tatt på seg papparollen.
Jeg har alltid vært veldig atletisk, trent mye og vært proff landhockey spiller... Til jeg ødela kneet mitt(både menisk og korssleddbånd), noe som innebar at jeg ikke fikk trene på 1 år, og jeg la på meg endel... Så bar turen hjemover etter mange år i utlandet. Savnet alle venner og familien min, så da ble det mer trøstespisning... Så begynte jeg som reiseleder, og det var jo døden for kroppen... For en usunn livsstil vi hadde!
Etter graviditeten med min datter var jeg faktisk nede i 79 kg, og kjempefilnk til å trene...
Så ble jeg samboer i april i år, og etter det har det blitt mange kosekvelder, og hjemmekvelder hvor man har gravd seg ned i sofakroken og kiloene har krøpet på... Til min store skrekk viser vekten nå ett 3 siffret tall, det har det aldri gjort før... Så nå er det på tide å endre livsstil, komme seg opp av sofakroken og bli mitt gamle nye jeg

Gleder meg til å ta følge med dere på veien

MamaMariposa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat