Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-10, 10:13   #1604
tuddelu
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av camryn, her.

Euromennesker!
Eg skal visst bli ein av dykk. Bestilte varer søndag kveld og går no og ventar, tar det lang tid å levere vanligvis? Har ein del deilig ketolysemat å ete opp først.
Motivasjonen er ikkje -heilt- på topp, hadde egentlig ikkje lyst, og har ikkje minst dårlig samvit for kostnader... Det vart eit skrekkelig dårlig tidspunkt å ha slike utlegg på. Nuvel, første ladning er betalt, skal bli spennande å finne ut kva det smakar!

Velkommen hit camryn
Ser du går fra ketolyse til eurodiet Er det legen din som har bestemt dette i og med at motivasjonen ikke er helt på topp? Håper det tar seg opp når du er begynt dietten og ser kiloene forsvinne .. det er uvirkelig men helt fantastisk! Samtidig får man masse energi, er alltid mett (men det har du vel kanskje også vært på ketolyse?) - denne dietten har for meg endret livskvaliteten drastisk til det bedre

Det er endel utlegg i begynnelsen ja .. sliter litt der jeg også. Men når jeg får så mye positivt tilbake, så velger jeg å se på det som en investering i helsen min Ett måltid koster 27 kr. - og med litt grønnsaker til kr. 30-35,-, da er ikke maten så dyr likevel
Varene mine har alltid kommet 3 dager etter bestilling, så du har dem kanskje i midten av uken?

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat