Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-10, 22:43   #37
Dollsine
Gjest

Sv: Auguststarternes tråd

OI!! Er det en tråd for oss som starta i august og?? Jeg vil veldig gjerne henge med dere! Jeg starta 1.august og har til nå hengt med i en annen tråd. Jeg er fra Trøndelag, er ca midt i livet (den beste alderen), har laaaang erfaring fra vanlig slanking - til dels med godt resultat og. Jeg har hatt hatt muligheten til å jobbe med de samme kiloene mange ganger uten at de har forsvunnet for godt. Nå har jeg lagt om kursen, og ser at tross fløte, seterrømme, masse smør osv så krymper kroppen om ikke vekta. Jeg gikk ned 2 kg fra midten av juli til 1.august bare ved å kutte ut karbohydrater. Fra 1.august har jeg vært nøye, notert ned hva jeg spiser, lest bøker, lest på nettet, spurt og gravd - og har ikke gått ned mer i vekt. Skaldeman sier i den første boka at å bare se på vekta er feil; altså forholder jeg meg til klærne mine.

Har hatt storarbeid i dag; rydda i klærne mine. Skjemmes! av å ha så mye klær. Nå har jeg vært knalhard med meg selv; nå er det "fin"klær igjen. Alt som er kjøpt fordi det kan være kjekt, fordi hvem vet hva jeg får bruk for osv, er sendt Fretex. Videre har jeg kun tatt vare på slike klær jeg er stolt av å ha. Skal være flinkere å kle meg fint fra nå av!! Det var ei som sa en gang jeg stod og prøvde klær, at "du vil visst ikke være fin du"... - den satt i lenge. Kanskje har jeg underbevisst unngått å prøve å kle meg fint? Regner med jeg kan være et godt kasus for en psykolog som ønsker å studere slike tanker

Pr i dag har jeg ca 15 kg jeg skal av med; gjerne ved å spise god mat som jeg gjør i dag. Håper det løsner snart, med tanke på hvor romslige klærne er må det da være mer enn 2 kg?

Gleder meg til å følge denne tråden videre i motgang og nedgang til oss alle!

PS: veiedag på mandager selv om jeg tjuvkikker hver dag

Svar med sitat