|
Sv: Julistarternes tråd
Opprinnelig lagt inn av unaturligslank, her.
Jeg har vært fornøyd. Ikke superfornøyd, for det er mange som mister mye mer/fortere, men så har jeg tenkt med meg selv at hvor fort det går avhenger av hvor mye man har å gå på og mange andre faktorer. Så jeg har vært relativt fornøyd, er jo mer enn jeg ville gått ned på GR f. eks.
Jeg hadde vært superfornøyd om jeg ikke hadde gått opp alt i dag. Var bare 1-2 kg unna første delmål, og nå er jeg liksom tilbake på scratch. Hvis du ser i journalen min kan du se hva jeg har spist. Men håper vekta er litt bedre i morgen, skal bli enda strengere nå.
tror nok du vil bli positivt overrasket i morgen når du veier deg! dessuten virker det som om kroppen legger på seg vannkiloer når vi sprekker og spiser karborik mat, og de forsvinner på 1-2-3 når maten igjen består av LCHF (det har det ihvertfall gjort for meg)
jeg har tenkt veldig mye på hvor dumt det er av meg å ha disse sprekkene ettersom jeg bare har vært i ketose en måned. heldigvis (?) ser det ut at det er flere i samme båt, kanskje vi kan motivere hverandre til å være "strengere" med oss selv? hvis vi vil oppnå resultater må vi jo gjøre det som er bra for kroppen, og ikke ødelegge med karborik mat!