|
Sv: Julistarternes tråd
Uff, nå sliter jeg... Begynte den 23 juli, dvs tre uker siden. Synes det har gått greit, skulle gjerne sett litt mer drastisk nedgang, men var fornøyd med ca 2,8 ned. Det er jo nesten 1 kg pr uke. MEN, på fredag hadde vi grillfest. Jeg smakte litt på pasta med pesto ved siden av kjøttet mitt, og drakk masse vin. Mest tørr hvitvin, men det ble vel også litt rød. Lørdag kasta jeg opp hele dagen, og fordi jeg var så dårlig vek jeg litt fra dietten. Spiste litt is og kinamat, vet ikke hvor mye av dette som ble tatt opp av kroppen før jeg kastet opp igjen. Den store karbosynden var de 6 grillpølsene og 5 lompene jeg spiste etter at det verste hadde roet seg og jeg endelig klarte å holde på maten. Har vært dårlig i dag og. I dag har jeg spist egg, bacon og kinamat (uten ris). I går og i dag tidlig hadde jeg fortsatt utslag på ketostix, men ikke nå lenger. Veide meg iste, riktignok med mat/drikke i magen, og veier nå det samme som jeg gjorde da jeg startet for tre uker siden. Føler dermed at alt er bortkasta og at jeg ikke får det til. Om jeg kan legge på meg alt så fort må det jo være vann, og da har jeg vel egentlig ikke mistet noe fett? Jeg må vel bare skjerpe meg mer og spise enda mindre da... Så i et lyst øyeblikk tenkte jeg, ÅÅH, kanskje jeg veier mer pga at jeg sannsynligvis har eggløsning. Så kom jeg på at jeg kastet opp en time etter minipillen, og dermed fikk jeg enda en bekymring. Mye sutring fra meg nå, håper det blir bedre i morgen. Da har jeg også veiedag.

|