|
Sv: Ang karbohydrater
Opprinnelig lagt inn av Cilie., her.
Ja,skjønner det med å øke karbene men han skriver aldri noe ang det å få i seg for lite karber(som jeg har sett),og siden det står max 15 da,så tolker jeg det dit hen at så lenge du holder deg under 15 så er det bra
Jeg spiser grønnsaker så det nesten tyter ut av ørene til tider ,men ligger likevel mellom 10-13..
Er det så galt da?Jeg prøvde å spise ca 15 kaber igår,og da var stixen myyyye lysere enn til vanlig,kan det ikke være forskjellig på hva folk tåler(er i slutten av første uka)?
Det med stixene betyr ikke at du er i mer ketose jo mørkere dem er. Enten så er du i ketose, eller så er du ikke i ketose. Er den veldig veldig mørke kan det bety at du får i deg for lite veske. Men får du utslag har det ingen betydning hvor lyst eller mørkt det er (utenom hvis det er veldig mørkt og du drikker for lite).
Grunnen til at du skal ligge på maks 15 karber om dagen er som det blir sagt over her fordi dem forska på dem som lå på rundt 5 karber om dagen og dem som lå på 15 karber om dagen. Det var ingen forskjell på vekttap eller andre ting. Derfor anbefales det å faktisk ligge på rundt 15 karber om dagen, men da er det viktig å velge smarte matvarer for å oppnå dette taket så du får i deg nok vitaminer, mineraler osv osv.
|