|
Sv: Klær krise
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Så godt å høre at kvelden ble så bra! . Jeg tror ikke du og jeg har så ulik bakgrunn når det kommer til opplevelser i oppveksten, men det som er så fint med å bli voksen er at man faktisk ikke lenger er prisgitt et konkurrerende og tidvis overfladisk vennemiljø/hiearki som det som gjerne oppstår på ungdomsskolen, etc. De vennene jeg har nå er mennesker jeg selv har valgt å ha i livet mitt, som jeg stoler på, har det gøy med, og som aksepterer meg for den jeg er . Jeg har mye mindre angst i dag enn da jeg var i tjueårene, og det kommer nok av at jeg er mye mer trygg i mitt eget skinn, og ikke lenger føler så mye for å bry meg med hva andre tenker om meg. Det har ikke kommet lett, men det føles bra å være så mye mer på plass i seg selv, og slippe den uroen og usikkerheten overfor omverdenen. Og husk at vi som blomstrer sent ikke visner like fort 
Det virker som du har fine folk i livet ditt, ta vare på de . Ja, og takk for strømpebuksetips! Jeg må tydeligvis på Bik Bok i morgen .
Ja jeg merker det at jo eldre jeg blir så har det blitt mer slik at jeg tørr å velge venner ut i fra hvordan de er, verdiene de har, åsså dette me at de ikke bare skal ta men også gi. Har alltid vært alt for opptatt av retferdighet, å har alltid levd etter at vi skal gjøre mot andre, som vi vil andre skal gjøre mot oss.
Angsten gjelder ikke så mange ting som den gjorde for bare et år siden så jeg er jo på god vei, men når den første kommer så blir n ganske negativ å det er vanskelig å snu det. Det hjelper meg å tro at ting skjer for at en skal lære noe av det og bli formet ut i fra hvordan enn er i enkelte situasjoner. Jeg tror det er en mening med det meste i mitt liv, men det trenger nødvenigvis ikke å stemme forandre.
Får håpe de har flere igjen på din bik bok da 
|