Opprinnelig lagt inn av MarensLille..., her. Tusen takk Da tror jeg jeg skal satse på den pakken... Kjekt med de sticks'a da, så man kan ha full kontroll! Det liker vi... Men... En annen ting... Dette med ÅNDEN! Er det tilfelle at man får skikkelig dårlig ånde når man er i ketolyse...? Og i så fall hva av tyggis/drops er det greit å tygge når man følger denne kuren...?
Opprinnelig lagt inn av MarensLille..., her.
Tusen takk Da tror jeg jeg skal satse på den pakken... Kjekt med de sticks'a da, så man kan ha full kontroll! Det liker vi... Men... En annen ting... Dette med ÅNDEN! Er det tilfelle at man får skikkelig dårlig ånde når man er i ketolyse...? Og i så fall hva av tyggis/drops er det greit å tygge når man følger denne kuren...?
Noen får helt pyton ånde og smak i munnen! Ikke noen vits i å juge om det, nei! Men det rammer ikke alle og gir seg som regel etter noen uker! Du kan spise store IFA i pose, kjøpe Fribol- drops på apoteket eller bruke SB12- produkter om det blir for ille! Noen tygger persille, naturens dårlig- ånde-killer! Vet ikke om noen "godkjent" tyggis.