Tråd: Klær krise
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-10, 13:22   #27
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Klær krise

Så godt å høre at kvelden ble så bra! . Jeg tror ikke du og jeg har så ulik bakgrunn når det kommer til opplevelser i oppveksten, men det som er så fint med å bli voksen er at man faktisk ikke lenger er prisgitt et konkurrerende og tidvis overfladisk vennemiljø/hiearki som det som gjerne oppstår på ungdomsskolen, etc. De vennene jeg har nå er mennesker jeg selv har valgt å ha i livet mitt, som jeg stoler på, har det gøy med, og som aksepterer meg for den jeg er . Jeg har mye mindre angst i dag enn da jeg var i tjueårene, og det kommer nok av at jeg er mye mer trygg i mitt eget skinn, og ikke lenger føler så mye for å bry meg med hva andre tenker om meg. Det har ikke kommet lett, men det føles bra å være så mye mer på plass i seg selv, og slippe den uroen og usikkerheten overfor omverdenen. Og husk at vi som blomstrer sent ikke visner like fort
Det virker som du har fine folk i livet ditt, ta vare på de . Ja, og takk for strømpebuksetips! Jeg må tydeligvis på Bik Bok i morgen .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat